היום זה כבר ברור, האינסטגרם הוא הביטוי האולטימטיבי לצורך הבסיסי ביותר שלנו כבני אדם, להציץ, ואם כבר להציץ אז בהסכמה, ואם כבר בהסכמה, אז שיהיה לאנשים הכי מפורסמים בעולם.
הסטורי הפך לתכנית ריאלטי בו אנשים חושפים מקבצי תמונות וסרטונים מהנעשה בחייהם ביומיום.
כמובן שניתן להביע ביקורת על המצג האידיאלי המשתקף באינסטגרם בו מוצגים לרוב רק הרגעים הטובים והמרגשים בחיים, בעוד רגעים פחות נוצצים נשארים מחוץ למסך, אך אין לערער על כך שמדובר בצורך אנושי, לחלוק, לשתף ולהיות חלק מ"להקה".
כדי לשפר את החוויה ולהעצים את הניסיון להתבונן "מעיניהם" של אחרים, השיקה פייסבוק בשיתוף עם חברת ריי באן את משקפי השמש המצלמות, הנקראות כמובן "ריי-באן סטוריז" RAY BAN STORY. משקפי השמש מאפשרים לצלם את המציאות כפי שהיא נחוות על ידי המשתמש, ממש דרך עיניו. במקום לאחוז בפלאפון ולנסות לייצר את החוויה, ניתן פשוט לקחת בה חלק, מבלי להרגיש את מעורבות המצלמה, כאשר המשתמש עונד משקפי שמש אופנתיות התוצאה היא צילום אותנטי יותר וחוויה מציאותית יותר (על אף העובדה כי למשקפיים נורה קטנה אשר נדלקת כאשר הצילום מתחיל, מומחים שניסו יגידו כי קשה מאוד להבחין בה).
"רייבאן סטוריז" מאפשרים צילום, הקלטת סאונד, שליטה בטלפון בעזרת הקול וכמובן משקפי שמש אופנתיים. המשקפיים מתחברים לאפליקצייה יעודית "FACEBOOK VIEW" המאפשרת את אחסון הסרטונים והתמונות, עריכתם והעלאתם לרשתות באופן פשוט וקל.
יש לזכור כי קבוצת פייסבוק מחזיקה לא רק באינסטגרם אלא גם בטיקטוק האהוב על צעירים, טוויטר, וuאטאפ, מסנג'ר, סנפצאט ועוד'. כל אלו מחוברים באופן ישיר למשקפיים ומאפשרים חוויה קלילה ונוחה לשיתוף.
משקפי ריי באן סטוריז הושקו בחודש האחרון ונמכרות היום ב299$ ברחבי העולם, טרם הגיעו לישראל, עם זאת, אנחנו בטוחים שבקרוב נתחיל לראות אותן בינינו.